Известие

Collapse
No announcement yet.

Силно скърцане

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Kiber Покажи съобщение
    Чудя се, при положение, че предишния собственик е сменял носач преди 6000 км, и при все, че вероятно сегашния носач не е оригинален, кое решение е по-разумно: тампони или цели носачи?
    Ако се знае къде точно е проблема, е много по лесно да се вземе решение...
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Тъкмо мислех и аз да смажа на жената 147 цата , че и тя скрибуца , но само на бавен ход и само на легнали полицаи , но ако това е вярно няма да го направя, моля някой компетентен да си даде мнението
      WD-40

      Видимо поддаваясь воздействию рекламных текстов огромное количество людей считает что жидкость WD-40 является новейшим достижением автохимии, решающим практически любые проблемы в автомобиле. Однако этот препарат был разработан еще в 1953 г. компанией Rocket Chemical Company в Сан-Диего, Калифорния и поступил в широкую продажу качестве легкодоступного бытового товара в 1958 г.
      Основным достоинством этой маслянистой жидкости заявляется способность вытеснять воду. Поэтому многие думают, что если побрызгать WD-40 на подржавевшие детали, подвергающиеся воздействию влаги, то они будут смазаны и защищены от дальнейшей коррозии. Ничего подобного!
      WD-40 действительно обладает неплохой проникающей способностью, что позволяет ей просачиваться в заржавевшие резбовые соединения и т.п. Однако жидкость гигроскопична, т.е. впитывает влагу (как и тормозная жидкость). Поэтому если Вы в надежде "обслужить" личинки замков зальете их WD-40, то после первой радости легкого поворота ключа, через некоторое время обнаружите, что замки стали работать еще хуже. WD-40 забирает влагу из атмосферы и оставляет ее внутри механизма. Коррозия развивается еще сильнее, а WD-40 успешно испаряется, вместе со своими мифическими смазочными свойствами. Более того, пока Вы лили WD-40 она успешно вымыла из механизма остатки пусть и старой, но реальной смазки. Таким образом Вы получаете обезжиренные, корродировавшие детали!
      И что же, спросите Вы, пользоваться WD-40 вообще нельзя? Можно и даже нужно, если требуется расшевелить заржавевшую гайку, ту же личинку замка, шток прыгающего дворника или что-то подобное. НО! После этого узел надо разобрать, промыть и обязательно смазать соответствующей консистентной или жидкой смазкой, в зависимости от функций узла.
      Не забывайте, что для подобных целей, и зачастую лучше, чем WD-40, подходят тормозная жидкость, керосин и уксусная кислота, а также более серьезные препараты, как например HINAX и Liqui Moly c содержанием MoS2, Rust Stop "A" или даже отечественная "Унисма".
      Last edited by Ordonez; d.m.y г., 15:46.
      Alfa Romeo 147 TS 1.6 120 PS 2003 , Nissan Micra K11 1.3 16 V 75 PS , Kia Carnival 2.9 CRDI , MERCEDES-BENZ S320 4 Doors, Automatic, Saloon, Petrol, Metallic Blue
      Жените са страст , колите необходимост.

      Comment


      • #18
        Със смяната на носача, проблема при мен се реши за няма и година, като няколко месеца не я карах. А като се замисля, не скърцаше лятоска.
        sigpic
        Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
        Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
        Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

        Comment


        • #19
          проблем със скърцане

          имам следния проблем пък аз зех колата птеди 3 дена 156 ца 1.6 проблема е слендия при натискане на спирачката се чува скарцане само когато натисна спирачката. Възможно да е амортисьор или танпони или носач според вас ?

          Comment


          • #20
            При мен скърцането при движение и на място при въртене на волана се оказа от шарнира на долен ляв носач. Смених носачите и проблема изчезна. От тампон ме съмнява на място да скърца.
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

            Comment


            • #21
              Взимаш една спринцовка с игла и я пълниш с масло и вкарваш във шарнирите. Караш един ден и на следващия, ако пак скърца значи не е от тях
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #22
                Аз използвам бяла тефлонова грес
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  При мен дори след смяна на 4те носача и биалетките сутрин скрибуца като 20-годишна каруца.След 15 мин каране или особено след затопляне на температурата няма и помен от скърцане.
                  '99 156 1.9 JTD SP3

                  Comment


                  • #24
                    скърцане

                    Препоръчайте ми преден десен долен носач спрямо цена качество нещо нормално.И магазин или сайт на който да пороверя. Ще съм ви много благодарен.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Аз използвам бяла тефлонова грес
                      Къде точно мажеш, за оня спрей ли става дума, сивото с тъмножълто? Иначе инжектиране с трансмисионно масло си е стара практика и май пак ще играе спринцовката!
                      Ега и мазането... Че аз педалите по-на сухо ги карам!
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от poryazov8801 Покажи съобщение
                        имам следния проблем пък аз зех колата птеди 3 дена 156 ца 1.6 проблема е слендия при натискане на спирачката се чува скарцане само когато натисна спирачката. Възможно да е амортисьор или танпони или носач според вас ?
                        Виж и накладките да не са заминали
                        156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                        Comment

                        Working...
                        X